کـــــافه هفتـــــــاد

طراحی سایت

قالب وبلاگ

سکوت

طراحی سایت


سکوت
 
عشق یعنی .... یکی بود ... یکی نابود .....
نوشته شده در تاريخ 31 / 1 / 1394برچسب:, توسط علی

ﺗﻨﻬــﺂ ﭼﯿﺰﯼ ڪـﻪ ﺍﯾــﻦ ﺭﻭﺯﺍ ﺩﻭﺳـﺖ ﺩﺍﺭﻡ

بـﺸﻨـﻮﻡ ...

ﺍﯾﻨــﻪ ڪـﻪ

ﺧـُـﺪﺍ ﺑﻬــﻢ ﺑــﮕـﻪ : ﺍﯾــﻦ ﺩﻧـﯿﺎ ﯾــﻪ

ﺷـﻮﺧـﯿـﻪ ﺑـُـﺰﺭﮔــ ﺑــﻮﺩ ...

ﻧـــﺎﺭﺍﺣــﺖ ڪـﻪ ﻧـﺸُـﺪﯼ؟؟؟ .

 



نظرات شما عزیزان:

خاطره
ساعت13:00---13 ارديبهشت 1394
هیچوقت ادمو درک نمیکنه
شیطونه میگه بزنم لت و پار شه
پاسخ:بداخلاق شدی


مهدیس
ساعت12:58---13 ارديبهشت 1394
خب برا اینکه نشد زوتر بگم
خب ناراحتی برش دار
پاسخ:ناراحت نیستم فقط ......


مهدیس
ساعت23:52---12 ارديبهشت 1394
علی روزت مبارکــــ میخاستم امروز بهت بگم فرصت نشد
پاسخ:مرسی عزیز
حالا چرا اون شکلکو گذاشتی


parimah
ساعت8:53---3 ارديبهشت 1394
در آغــــــــــــوش خودم هستم!!!

خـــــــــودم را در آغوش گرفته ام...

نه چندان با لطافت،،

نه چندان با محبت،،

اما وفـــــــــــــــــــادار.....

وفـــــــــــــــــــــادار.. ...


مهدیس
ساعت19:58---1 ارديبهشت 1394
اره ب همین خیال باشیم بلکه
امیدوارم جهنمش هم شوخی بشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


باران ... قایق .... حکایت من ... آهای دنیا .... عشق اول ... کجایی ببینی تنهایی من مردم از تنهایی چه سخته دلتنگ صدایی باشی هنوز دلتنگم .... حالم خوبه دلتنگی های من سکوت تلخ نیمکت خاطره ها قلبم میسوزد چقدر سخته !!!!! بعضی وقتا .... ...... تنهایی من ... غم تنهایی برگرد بیا.. شوخیه بزرگ میلرزد تنم .. کاش... دسته گلی از گلهای نرگس چیده ام چه عیدی ؟؟؟؟ خیلی سخته ... کجایی ؟؟( مرتضی پاشایی ) کادوی تولد ..... خسته ام ..... من ..... روز عشق ..... دلتنگم نمیدانی بعضی ... ........ امروز تولدمه ......... روزی که دلم تورا بخواهد چه کنم . چقدر عوض شدی ... دلتنگی ات .... دلم میلرزد...... عشق رویایی زمستان .... شب یلدای من .... دلم گرفته ... دلشکسته ... برگی خشکیده ام ... جدایی .....

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 532
بازدید کل : 31760
تعداد مطالب : 292
تعداد نظرات : 944
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک